قابل توجه شرکت کنندگان بیستمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، برنامه درسی و عدالت
لطفا برای حضور در همایش و یا شرکت در کارگاه، ابتدا حتما نسبت به تکمیل و ذخیره فرم شرکت در همایش اقدام فرمایید. سپس از طریق لینک پایین صفحه نسبت پرداخت هزینه شرکت در همایش و شرکت در کارگاه های آموزشی، نسبت به پرداخت هزینه از لینک اقدام فرمایید.
ردیف |
شرکت کننده (با ارائه مقاله و یا بدون ارائه مقاله) |
هزینه (تومان) |
1 |
دانشجو |
250،000 |
2 |
شرکت کننده آزاد و استاد |
500،000 |
کلیه شرکت کنندگان همایش که مقاله پذیرفته شده دارند بایستی نسبت به پرداخت هزینه شرکت در همایش اقدام فرمایند. مقالاتی که تعداد 2 یا بیش از 2 نفر نویسنده دارند، بایستی حداقل نویسنده ارائه دهنده هزینه را پرداخت نماید. سایر نویسندگان نیز در صورتی که خواهان شرکت بصورت حضوری در همایش و استفاده از خدمات آن دارند نیز بایستی بصورت مجزا نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمایند.
نویسندگانی که بیش از 1 مقاله پذیرفته شده دارند، بایستی مبلغ 250،000 تومان مجدد پرداخت کنند ( با استفاده از کد تخفیف sec_1403)
دانشجویان نیز هزینه شرکت را با 50% تخفیف پرداخت می نمایند (با استفاده از کد تخفیف ُstu-1403 ) لطفا کد تخفیف دقیق کپی شود.
نیاز است تا شرکت کنندگان در قسمت توضیحات سفارش، کد مقاله و نحوه شرکت در همایش (ارائه شفاهی - ارائه پوستر - شرکت بدون مقاله) را قید نمایند.
نکات مهم:
- شرکت کنندگان برای حضور در همایش بصورت حضوری، با و یا بدون ارائه مقاله هزینه ثابت مختص دانشجویان (250،000 تومان) و اساتید و شرکت کنندگان آزاد (500،000 تومان) را پرداخت می نمایند. چنانچه مقاله ای بیش از یک نفر نویسنده داشته و خواهان حضور در همایش هستند، بایستی نویسندگان دیگر بصورت مجزا هزینه شرکت در همایش را پرداخت نمایند.
- چنانچه شرکت کننده ای که پذیرش برای ارائه پوستر دارند، بایستی پوستر خود را حداقل در سایز A3 و رنگی چاپ کرده و در جایگاه تعبیه شده در روز همایش نصب کنند.
- در صورتی که شرکت کننده ای که بصورت ارائه پوستری پذیرش داشته ولی قادر به ارائه حضوری نیست، برای دریافت گواهی ارائه بایستی هزینه همایش را پرداخت نمایند.
- برای حضور در هریک از کارگاه ها، نیاز است تا نسبت به پرداخت هزینه آن بصورت مجزا در درگاه پرداخت اقدام کنید.
- شرکت کنندگان در صورتی که به هرنحوی موفق به پرداخت هزینه نشدند، می توانند هزینه همایش یا کارگاه را به شماره کارت (۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۸۶۲۱۱) بنام آینده آموزان آتا واریز و رسید پرداخت را با قید توضیحات کامل به ایمیل دبیرخانه ( icsaconf2024@gmail.com ) ارسال کنند. این پرداختی ها در اولین فرصت تایید می گردند.
لینک پرداخت هزینه های همایش: